.:: SELAMAT DATANG KE MYSMSJ.BLOGSPOT.COM..TERIMA KASIH KERANA MELAWAT KE BLOG INI..SAYA MAHU SENTIASA JUARA ::.(",)

Monday, September 6, 2010

Salam Lebaran


Sempena lebaran yang akan tiba tidak lama lagi, saya serta seluruh warga SM Sains Johor ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri, Maaf Zahir & Batin kepada semua yang mengenali, staf-staf serta pelajar SMSJ & muslimin muslimat di luar sana.. Maaf dipinta sekiranya terdapat salah silap, terlebih terkurang, terkasar bahasa atau sebagainya sepanjang penglibatan saya disini.. Semoga kita semua dapat menyambut hari kemenangan ini dengan penuh kesyukuran & kegembiraan.. Amin..

Kepada pelajar yang bakal menduduki PMR & SPM, di harap dapat memberi tumpuan kepada ulangkaji supaya tradisi kecemerlangan menjadi milik kita semua warga SMSJ, Saya Menang Saya Juara!!!

Sekian untuk kali ini.. Selamat Hari Raya kepada semua..=)


Selamat Hari Raya Aidilfitri!!!


Popular Posts

SCM