.:: SELAMAT DATANG KE MYSMSJ.BLOGSPOT.COM..TERIMA KASIH KERANA MELAWAT KE BLOG INI..SAYA MAHU SENTIASA JUARA ::.(",)

Saturday, April 10, 2010

LDP Kajian Tindakan


Hari ini 10 April jam 8 pagi telah diadakan program LDP kajian tindakan dari JKD Kajian tindakan Daerah Kluang di Dewan Sri Bakti SMSJ.. Setiap sekolah menghantar 10 orang wakil guru untuk mengikuti kursus ini.. Penceramah pula ialah dari JU Kajian Tindakan Negeri Johor iaitu Pn. Hajah Rosizan bt Mohd Yusof dari STAB Kluang.. Tepat jam 10 pagi, sesi ceramah tamat dan semua peserta menjamu selera minum pagi yang disediakan di kantin..

Selepas selesai minum pagi, sesi LDK pula diadakan tetapi berubah tempat di Dewan Ibnu Sina.. Kali ini, semua peserta dibahagikan kepada beberapa kumpulan yang mana dalam satu kumpulan terdapat guru dari pelbagai sekolah.. Ini bagi merapatkan lagi hubungan antara guru dan berkongsi idea biarpun sekolah berlainan.. Setiap orang memainkan peranan dalam kumpulan memberikan idea kerana setiap kumpulan diberikan tugasan membuat kajian tindakan.. Masa diberikan oleh Pn. Hjh Rosizan supaya setiap kumpulan dapat membentangkan kajian tindakan kumpulan masing-masing..


Program diakhiri dengan penyampaian cederamata dari SMSJ kepada penceramah diiringi oleh kaunselor SMSJ dan En. Basir iaitu PK HEM SMSJ.. Selepas itu semua menjamu selera di kantin..

Penyampaian cenderamata oleh PK HEM SMSJ kepada penceramah..


Popular Posts

SCM