.:: SELAMAT DATANG KE MYSMSJ.BLOGSPOT.COM..TERIMA KASIH KERANA MELAWAT KE BLOG INI..SAYA MAHU SENTIASA JUARA ::.(",)

Friday, July 8, 2011

Pemantauan SBP

Pada 8 Julai 2011, SM Sains Johor telah didatangi dua orang pemantau dari SBP berkenaan dengan SBT (Sekolah Berprestasi Tinggi).. Kebetulan pada hari yang sama juga diadakan rehearsal penuh untuk Kejohanan Balapan Dan Padang Ke-36 keesokkan harinya..

Pegawai tersebut tiba pada jam 8.00 pagi dan terus disambut pihak pentadbiran sekolah.. Seterusnya, mereka dibawa ke bilik tayangan untuk persembahan powerpoint berkenaan sekolah.. Terdapat juga sesi soal jawab bagi penambahbaikan dalam slide sedia ada ini.. Segala info diterjemahkan ke dalam slide tersebut.. Selepas selesai, mereka dibawa ke bilik fail bagi tujuan pemantauan.. Selesai sahaja, mereka dihidangkan dengan minum pagi.. 

Kemudian, kedua-dua orang pegawai tersebut melakukan pemantauan di asrama diiringi oleh warden Putera dan Puteri.. Pelbagai cadangan dan nasihat diberikan supaya SMSJ mencapai ke arah SBT ini.. Diharap pada pemantaun sebenar nanti SMSJ akan terus mendapat status SBT ini selepas baru mendapat taraf Sekolah Kluster pada pertengahan tahun baru-baru ini..

 persembahan powerpoint..

 Semakan fail..

 Minum-minum..

Popular Posts

SCM